​קמפיין השקת מערך המוח במרכז הרפואי שערי צדק זכה במקום הראשון בתחרות האריה השואג מטעם איגוד יחסי הציבור בישראל

 

 


איגוד יחסי הציבור בישראל בחר בקמפיין 'מאלופים לאלפים' של המרכז הרפואי שערי צדק במקום הראשון בקטגוריות בתי חולים.  יו"ר האיגוד המקצועי של ענף יחסי הציבור והדוברות, בישראל, ברך את צוות המרכז הרפואי על הזכייה ושיבח את הצלחת הקמפיין. 
תחרות 'האריה השואג' לקידום המצוינות בענף הייעוץ התקשורתי, יחסי הציבור והדוברות מתקיימת אחת לשנה במסגרת פעילות האיגוד. התחרות פתוחה בפני גופים שונים העוסקים בענף יחסי ציבור, דוברות וייעוץ תקשורתי במפעלים ובארגונים מן המגזר העסקי והשלישי, רשויות מקומיות ומשרדי ממשלה. בטקס מיוחד שהתקיים אתמול במוזיאון ארץ ישראל, ת"א במעמד אנשי תקשורת ויחסי ציבור מכל הארץ, הוענק התואר היוקרתי למרכז הרפואי בהנחיית העיתונאי ג'קי לוי. 

המרכז הרפואי שערי צדק מתאפיין בצמיחה משמעותית בעשור האחרון והפך להיות אחד מבתי החולים הגדולים בארץ.  בשנים 2017 - 2018  נמשכה תנופת הפיתוח ובית החולים אף זכה להכרה בינלאומית על ידי ארגון ה JCI - כמרכז הרפואי היחיד בירושלים בעל תו תקן בינלאומי. בשנתיים האחרונות, כמענה לצורך, הוקם בו מערך מוח מתקדם מנקודת אפס.
כחלק מהקמת המערך והנגשתו לציבור שערי צדק השיק קמפיין נרחב ששילב יחסי ציבור, אירועים ופרסום באמצעי התקשורת לרבות שלטי חוצות, עיתונות מקומית וארצית כתובה ומצולמת, כנסי הסברה לציבור, מפגשים עם אנשי מד"א וגורמים מפנים אחרים, ראיונות בתחנות רדיו ועוד. כבר בשנת הפעילות הראשונה עברו היקפי הפעילות של מערך המוח את התחזית ובשנה השנייה שילש המערך החדש  את נפח פעילותו  והפך למוקד עליה לרגל מרחבי הארץ ומתאפיין בפעילות נרחבת כולל ביצוע פעולות פורצות דרך, הצטיידות חסרת תקדים במכשור מתקדם והפעלת  יחידות ומרפאות בראשות מומחים מובילים בתחום.