משרד הבריאות: עלייה בשביעות הרצון של המטופלים המגיעים למיון ילדים של שערי צדק

 

סקר שביעות הרצון של משרד הבריאות קובע - עליה של 4% בשביעות הרצון של מטופלים במיון ילדים במרכז הרפואי שערי צדק.

 

מיון ילדים בשערי צדק שילש את גודלו בעשור האחרון והפך לגדול בעיר אליו מגיעים כ- 35,000 מטופלים בשנה. בסקר משרד הבריאות שביעות הרצון של המטופלים עומדת על 88% מעל הממוצע הארצי העומד על 85%.
 
חדרי המיון בשערי צדק הם הגדולים בירושלים ומגיעים אליהם כ 100,000 מטופלים בשנה, גידול של כ- 40% בעשור האחרון. בשל הגידול המהיר ולאור צפי הגידול לשנים הקרובות, תצא לדרך בחודשים הקרובים התכנית להכפלת מיון שערי צדק בהשקעה של כ- 50 מיליון שח במימון משותף של שערי צדק, משרד הבריאות והרשות לפיתוח ירושלים. בסיום ההקמה יהיה מיון שערי צדק הגדול והמרכזי בעיר וייתן מענה איכותי ומהיר למאות אלפי המטופלים.
 
מנכ"ל המרכז הרפואי שערי צדק, פרופ' עופר מרין "חדרי המיון של שערי צדק כמעט והכפילו בעשור האחרון את מספר המטופלים המגיעים אליהם. השקענו ואנו ממשיכים להשקיע משאבים רבים בחדרי המיון, בתשתיות הפיזיות, בכח האדם הרפואי והסיעודי ואני שמח שהצלחנו לעמוד גם בביקוש הגדול וגם לשמר רמת שירות גבוהה הנותנת מענה רפואי איכותי לצד יחס חם וכבוד למטופלים. אני מודה לצוותי המיון שלנו העושים לילות כימים למען המטופלים לעיתים בתנאים ועומסים לא פשוטים והכל כדי להעניק את הטיפול והיחס הטובים ביותר".
 
מנהל מיון ילדים,  ד"ר גיורא וייזר:  "אנו רואים חשיבות רבה ביצירת סביבה נוחה ונעימה ככל הניתן למטופלים ולבני משפחותיהם המסייעת להם לעבור בצורה טובה יותר את ההליך הטיפולי בשערי צדק. צוות מיון ילדים הכולל את הרופאים, האחיות, כוחות העזר, אנשי המשק ומתנדבות השירות הלאומי עובדים כצוות אחד מגובש במטרה להעניק לילדים את התמיכה הכי טובה, יחס אישי וחם ואת החוויה הכי נעימה במהלך הטיפול הפחות נעים בחדר המיון. נמשיך לקדם טיפול ברמה הגבוהה ביותר יחד עם יחס חם וכבוד למטופלים".