המרכז הרפואי שערי צדק זכה במקום הראשון בתחרות האריה השואג

 

האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות בחר בקמפיין 'שיפור מיצוב בית החולים' של המרכז הרפואי שערי צדק במקום הראשון בקטגוריות בתי חולים. יו"ר האיגוד המקצועי של ענף יחסי הציבור והדוברות בישראל, מר איציק כגן, ברך את צוות המרכז הרפואי על הזכייה ושיבח את הצלחת הקמפיין.

 

תחרות 'האריה השואג' לקידום המצוינות בענף הייעוץ התקשורתי, יחסי הציבור והדוברות מתקיימת אחת לשנה במסגרת פעילות האיגוד. התחרות פתוחה בפני גופים שונים העוסקים בענף יחסי ציבור, דוברות וייעוץ תקשורתי במפעלים ובארגונים מן המגזר העסקי והשלישי, רשויות מקומיות ומשרדי ממשלה. בטקס מיוחד שהתקיים אתמול בתיאטרון הקאמרי, ת"א במעמד אנשי תקשורת ויחסי ציבור מכל הארץ, הוענק התואר היוקרתי למרכז הרפואי בידי העיתונאים אורלי וילנאי-שץ וגיא מרוז. 
המרכז הרפואי שערי צדק הפך בשנים האחרונות לבית החולים הגדול ביותר במרחב ירושלים, עם כ – 1,000 מיטות, התמחות בכל מקצועות הרפואה, המיון הגדול בעיר, ובולטות בפרמטרים רבים אחרים. בשנים האחרונות קלט שערי צדק רופאים מובילים, רכש ציוד מתקדם והפעילות הרפואית בתחומיו גדלה באופן יוצא דופן.

קמפיין מיצוב בית החולים שנערך בשנתיים האחרונות במרכז הרפואי הציג תוצאות מרשימות שהביאו את המרכז הרפואי לפריצה משמעותית בתודעה הציבורית ואל המקום הראשון בתחרות האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות. הקמפיין סייע בהבאה למודעות הציבור כי בית החולים נמצא בחזית הרפואה ומשתלב בין 10 בתי החולים הגדולים בישראל, פתוח בפני כל סוגי האוכלוסייה ובעל יכולת לטפל במרבית תחומי הרפואה באיכות טובה.