דלג לתפריט הראשי (מקש קיצור n) דלג לתוכן הדף (מקש קיצור s) דלג לתחתית הדף (מקש קיצור 2)

מרכז התקשורת של בית החולים "שערי צדק" מטפל בשיחות הנכנסות למרכז הרפואי ובמגוון פעילויות נוספות הנגזרות מצורכי בית החולים. המרכז מאויש במשך 24 שעות בכל ימות השבוע למעט המוקד לזימון תורים (ראה שעות פעילות).
במרכז התקשורת פועלים מרכזיית בית החולים, מוקד זימון תורים ומרכז איתור וכריזה, שמתפקידם לתת מענה למגוון משימות:
• הפעלת המרכזייה הראשית: קבלת שיחות נכנסות וניתובן למחלקות/ יחידות/מרפאות/רופאים וכו' לבקשת פונים.
• הפעלת אמצעי חירום (קריאות במקרה חירום/אר"ן)
• הפעלת צופן- קריאה להחיאה
• קריאת כוננים (בשעות הערב והלילה)
• מערכת פלאפונים (VPN)

המוקד לזימון תורים, משרת את הציבור הרחב לצורך זימון תורים למרפאות החוץ ,מכוני ההדמיה ומרפאות השר"פ לייעוציים אצל מומחים בבית החולים.
נציגי המוקד הינם עובדי מרכז התקשורת ועובדים במערכת נפרדת המאוישת על ידי מספר רב של נציגים, על מנת לתת מענה מהיר ויעיל. כחלק מהשירות, ניתנת אפשרות לפונים להשאיר מספר טלפון אליו יחזרו בהגיע התור.